Bumerang - Yazarkafe

4 Haziran 2014 Çarşamba

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1arada ile Canlanın!

Merhaba, nasılsınız umarım iyisinizdir. Ben yine heyecanlı ve dopdoluyum. Bahsettiğim trnd projesinden kargom geldi. Hemen fotoğrafları çekip sizlerle paylaşmak istedim. İlk önce belirtmek istiyorum ki kargo hızı mükemmeldi. Paketin içeriği de tabi:) Hadi bir bakalım neler varmış...

Paketin içinde cilt testleri, tanıtım kitapçığı, 6 adet Garnier Saf & Temiz 3'ü 1arada ve pazar araştırması anketleri vardı. Ve tüm bunları sığdırmam için rengine bayıldığım bir Garnier çantası...



Açıkçası ben bu pakete ve ürünlere bayıldım. Ürünü hala denemeyenler varsa kesinlikle denemeliler. Çünkü gerçekten yağlı ve karma ciltler için mükemmel bir ürün. Ayrıca 3 tane ayrı ürün almak yerine tek ürünle hem temizleme hem peeling hem de maske özelliği taşıması bütçelerimiz için de ayrı bir güzellik. Özellikle yağlı ve karma ciltler için dememin sebebi içeriğinde salisilik asit bulunması. Ve diğer harika özelliği de içeriğindeki beyaz kil ile cildimizdeki sağlıksız yağlı görüntüyü bir anda yok etmesi! Gerçekten mükemmel bir ürün, her açıdan memnun kaldım. Siyah nokta temizleme konusunda diğer tüm ürünler gibi biraz geride kalıyor. Yani ayrı olarak siyah nokta bandı kullanırsanız çıkmalarını geçleştiriyor. Ve cildiniz çok yağlı değilse Garnier Saf & Temiz 3'ü 1arada kullandıktan sonra kurumalar fazlasıyla olacaktır. Mutlaka bir nemlendirici ve tonik kullanmanızı öneririm. Uzun yıllardır Garnier Saf & Temiz 3'ü 1arada kullanıcısıyım. Cildim çok hassas ve çok az ürünü kabul ediyor. Kabul ettiği sayılı ürünlerden biri de Garnier ürünleri. Şimdiye kadar Garnier bb krem hariç diğer tüm ürünlerinden memnun kaldım. 
Teşekkürler Garnier!


6 yorum:

  1. Garnier'in bu ürününü çok seviyorum, günlük kullanım için uygun, çok ferah bir ürün.
    Bir de çok garip olacak ama ellere de iyi geldiğini farkettim. Çok güzel beyazlatıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerde daha önce hiç denememiştim, ilk defa duyuyorum. Deneyeceğim teşekkürler :)

      Sil
  2. neden bu kadarçok aldığını sorabilirmiyim anlamadım yani bu kadar ürün almanın sebebini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar çok ürün almadım tabi ki:) Blogda zaten bahsetmiştim trnd projesinden. O projenin gönderdiği kargolar bunlar. Yoksa bu kadar Garnier'ı aynı anda almam elbette :)

      Sil
    2. heee anladım :D bu arda bende kulanıorum gercekten güzel bi ürün :D yazınıda cok sevdim:D

      Sil
    3. Teşekkürler, güle güle kullanmalar öyleyse :)

      Sil