Bumerang - Yazarkafe

8 Haziran 2014 Pazar

Bugün Ne Giydim?

Merhabalar, nasılsınız. Umarım iyisinizdir. Havalardan dolayı bazen mutlu bazen aşırı sıkıntılı olarak geçiriyor günlerim... Bu pekte dengeli olmayan havalarda insan ne giyeceğini, neyle neyi kombinleyeceğini şaşırıyor. Açıkçası bu sıkıntıyı en çok bu zamanlar yaşıyorum. Mevsim geçişlerini oldum olası sevmemişimdir zaten :( Bir önceki bugün ne giydim yazımda söylemiştim altımdan hiç çıkarmak istemediğim pantolonumu. Bu havalarda o ve onun gibi diğer pantolonlarım imdadıma yetişiyorlar. Hem konforlu hem çoğu hava şartına uygun. Bakalım bugün ne giymişim...


Şu taşlanmış tişörtlere tek kelimeyle bayılıyoruum! Bu yaz vitrinlerde oldukça sık göreceğimiz bu tişörtler "bugün ne giysem" krizine de yetişiyorlar. Ben bu taşlanmış tişörtleri günün en önemli kurtarıcılarından biri olarak görüyorum.

Havanın dengesizliğinden az önce de bahsetmiştim:( Maalesef havalar böyle olunca tek bir tişörtle çıkmak bazen insanın tüm gününü kabusa çeviriyor. Serdar Ortaç'a bir konuda katılıyorum "buralara yaz günü kar yağıyor" :) Bu dengesizliğin kurbanı olmamak için kot bir gömlekle olayı kurtarabileceğimi düşündüm. Bu kot gömleği asabileceğim büyüklükte bir çantayla çıkmam gerekti çünkü hırka,ceket tarzı şeyleri kolumda taşımaktan pek hazzetmem. Çantaya asmak estetik açıdan da ideal. 

Vee gelelim yine altımdaki bu pantolona :) Söz veriyorum uzun bir süre diğer kombinlerimde bu pantolonla karşılaşmayacaksınız... :) Muhteşem rahatlığı ve günümü kurtarmasıyla dolabımdaki favoriler bölümünde çoktan yerini aldığı için bu kombinimde de kullanmak istedim. Fotoğrafta dikkat ettiniz mi bilmiyorum fakat ben her kıyafetimde ufacıkta olsa bir aksesuar kullanırım bu kıyafetimde de ufak tiyatro maskeli bir yüzük kullandım. 
                Umarım hoşuna gitmiştir, soracağın, merak ettiğin yada hoşlanmadığın bir şey varsa yorum olarak bırakabilirsin. Okuduğun ve zaman ayırdığın için teşekkür ederim. Mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder