Bumerang - Yazarkafe

13 Haziran 2014 Cuma

Yeni bir çanta,yeni bir mutluluk! :)

Merhaba, nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben iyiyim ve oldukça mutluyum çünkü hayalleriminde ötesinde bir çantaya sahip oldum! :) Gelin hep beraber yakından inceleyelim...

  Öncelikle aklımda çanta almak gibi bir fikir hiç yoktu. Annemle alışverişe çıkmıştık ve ona çanta bakıyorduk. Fakat girdiğimiz ilk mağazada gördüğüm bu çanta beni benden aldı. "İşte bu!!!!" dedim ve yıllardır özlemini çektiğim çocuğumla kavuşmuşçasına çantaya saldırdım:) Fiyatını duyunca inanın bu mutluluk iki katına çıktı. 30 liraymış. Bu kadar uygun bir fiyat beklemiyordum açıkçası bu sürprizlerle dolu çanta için. Bakalım ne sürprizleri varmış...

  Çantayı bu şekilde önden gördüm ve normal bir sırt çantası olarak aldım. Bu kadar sürprizli bir çanta olduğunu farketmemiştim eve getirene dek...


Aslında evde de ben farketmemiştim... Annem çantayı eline aldı ve "aa bak bu çanta böyle de oluyormuş Seda" dedi. Gördüğümde çok şaşırdım arkadaki sapları çekip omuzda taşımalık uzun ve gayet havalı bir çanta yapabiliyorsunuz.

Tabi ben özelliklerini bununla sınırlı sandım fakat değilmiş. Çantanın askıları elde taşımak için de gayet uygun. Sapları biraz daha kısaldığında tam elinizde taşıyabileceğiniz minik bir çantaya dönüşüveriyor! :) Bu elde taşıma özelliğini pek kullanacağımı sanmıyorum ama diğer ikisini mutlaka kullanırım. Gerçekten fiyatına göre oldukça iyi bir çanta ve şimdiden favorim oldu bile! :) 

Lacivertle altın sarısının uyumuna diyecek hiçbir şeyim yok. Mükemmel duruyor! Retro esintiler olması da bu çantayı sevmemdeki en büyük neden. Çünkü sırt çantalarında genelde retro tarzı seviyorum. Zaten bildiğiniz üzre bu yıl retro aksesuarlar oldukça revaçta. Vintage yada retro parçaları kıyafetlerinizde kullanmaktan çekinmeyin, harika görünüyorlar ve mükemmel bir hava katıyorlar kombininize...
Dipnotcuk:Çantanın asıl rengi az önce de söylediğim gibi lacivert fakat ışıktan dolayı siyahımsı gibi çıkmış:(

Okuduğun için teşekkürler, umarım sevmişsindir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder