Bumerang - Yazarkafe

31 Mayıs 2014 Cumartesi

Yaşasın TRND! :)

Merhabalar, nasılsınız? Ben çok iyi, çok heyecanlı ve dopdoluyum. Nereden başlasam bilemiyorum. Trnd projesini duyanlarınız belki vardır. Duymadıysanız anlatayım, hatta sitesindeki açıklamayı direk yapıştırayım ben;

trnd üyeleri bir projeye başvurup seçildiklerinde ürünlerle ilgili kimsenin bilmediği özel bilgilere sahip olurlar ve ürünleri evlerinde istedikleri gibi adamakıllı denerler. Ürünü gerçekten beğendiklerinde de eşlerine dostlarına ondan bahsederler. Bu sayede de ürünleri daha tanınır hâle getirirler. Yani her şey sinir bozucu reklamlar olmadan, bildiğimiz sohbet yoluyla olup biter.

Bu projeye kısa bir zaman önce başvurmuştum. Heyecanlı bir bekleyiş sonunda nihayet başvurumun onaylandığını gördüm. Ah o sevinci anlatamam! İlk denenecek ürünün bir Garnier ürünü olması da beni ayrı mutlu etti diyebilirim. Ürün paketim pazartesi kargoyla yola çıkacakmış bana doğru:) Gelir gelmez fotoğraflarla birlikte sizinle paylaşacağım. Benim için eğlenceli dopdolu ve şeker tadında geçeceği kesin. Okuduğun için teşekkürler. Soruların, paylaşımını istediğin bir şey olursa yorum olarak bırakabilirsin:) 

Son olarak bahsettiğim sitenin adresini de şuraya bıraktıktan sonra gidebilirim.
http://www.trnd.com/tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder