Bumerang - Yazarkafe

25 Mayıs 2014 Pazar

Bugün Ne Giydim? :)

Merhabalar, geçen yayınladığım üçgen sarı yüzüğümü gri bir pantolon üzerinde çekmiştim. O pantolonu bugünkü kombinimde de kullandım ve beğenildiği için nereden aldığımı, ne kadar rahat ettirdiğini vs. anlatmak istedim. Merak ediyorum, sende beğenecek misin? :)

Bildiğimiz gibi son günlerde yazın geldiğini iliklerimize kadar hissediyoruz. Hava oldukça sıcak ve insan ne giyeceğini şaşırıyor. Dolabımı karıştırıp bin tane şey denedikten sonra nihayet bu kombinde karar kıldım. Bakalım nasıl olmuuuş...


Bu kısa tişörtümü bayılarak aşık olarak büyülenerek almıştım. Tabi kışın sonlarında yaz alışverişine çıkıp biraz aceleci davrandığımdan havanın ısınmasını ve çok sevdiğim bu yılın gözdesi olan kısa tişörtümü giymeyi sabırsızlıkla bekliyordum. Nihayet o günler geldi!! Çok uygun bir fiyata addax'tan almıştım. Bilmiyorum şehrinizde var mı ama varsa mutlaka gidip görmeniz bir şeyler denemeniz gerek müthiş bir mağaza. Fiyatları da ciddi anlamda çok uygun. Ve böyle cici şeyler sizi tüm askılarda karşılıyor:)


Gelelim altımdaki gri üstümden çıkartmak istemediğim pantolonuma... Fermuarı, düğmesi vs. olmaması gerçekten müthiş bir konfor. Bu pantolonu da ilk denediğimde kendime çok yakıştırmış ve hiç düşünmeden "işte bu!" demiştim. Gerçekten işte o'ymuş! Üstümden çıkartmak istemiyorum öyle rahat ve güzel ki başkalarında gördükçe içim eriyor:( Bu pantolonu Pull & Bear'dan 60 liraya almıştım. Çok rahat, çok güzel ve rahat hareket etmenizi sağlıyor tayt gibi. Fiyatına göre muhteşem bir ürün diyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder