Bumerang - Yazarkafe

22 Mayıs 2014 Perşembe

İlk yazı, ilk merhaba, ilk tanıtım :)

Merhabalar! Nasıl başlasam, ne desem bilemiyorum açıkçası blogun içeriğinden vs. bahsetmek isterdim fakat bu blog tam olarak bir kalıba sokacağımız gibi bir blog değil açıkçası. Biraz bilgilendirici, bir parça eğlenceli ve çokça renkli:) 
Biraz kendimden bahsedeyim öyleyse. İsmim Seda. Ihlamur kokulu bir gökyüzü hayal ederim ve sanatla ilgilenmeye bayılırım! Ayrıca yüzükleri çok severim. İlk paylaşımım bu nedenle en sevdiğim yüzüklerimle ilgili olacak. 
Okuduğun için teşekkürler, takipte kalman beni çok mutlu eder:)



    Bu yüzük en çok taktığım kendime en yakın bulduğum fakat parmağıma şu sıralar büyük gelen bitanecik altın sarısı yüzüğüm.Keşke daha fazla küçültülebilseydi:( Tam hatırlamayacağım fakat caddede bir butikten 9 lira civarına almıştım sanırım. 


    Bu siyah yüzükleri genelde takım olarak takıyorum, onların bu fotoğrafta olmayan bir arkadaşları daha var:) Bunları çok uygun fiyata almıştım fakat hatırlayamacağım.Hepsi ayrı satılıyordu ben takım yaptım böyle takım olarak bulamıyorum maalesef.

2 yorum:

  1. Blog dünyasına hoşgeldin öncelikle :)
    Üçgen, takılarda vazgeçemediğim bir şekil. Takılarımda da bol bol kullanıyorum zaten.
    Yüzük de çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, benim de öyle çok severek kullanıyorum :)

      Sil